Апаратна нарада 26 грудня 2011 року

26 грудня  2011 року у залі засідань Вовчанської районної ради відбулася апаратна нарада, яку провів голова райдержадміністрації Панов В.В.,  за участю голови районної ради Степанця А.В., начальників управлінь та відділів райдержадміністрації.

 

 

На нараді розглядалися питання :

1. Про стан виконавської дисципліни в управліннях та відділах райдержадміністрації.

2. Про надання платних, адміністративних послуг, роботу „ Дозвільного центру”.

3. Про проведення в районі заходів з благоустрою.

4. Закріплення снігозбиральної техніки підприємств, установ, організацій за дорогами району.

 

 

Доповідна  записка

про  стан  виконавської   дисципліни  у  відділах

та  управліннях  Вовчанської  райдержадміністрації

На  виконання  розпорядження  голови  Вовчанської  райдержадміністрації  № 340  від  03 жовтня 2011 року «Про покращення  рівня виконавської дисципліни в роботі з документами в управліннях та відділах райдержадміністрації», постійно вживаються   заходи  щодо  покращення  стану  виконавської  дисципліни.

Протягом  2011 року відділом контролю апарату районної державної адміністрації здійснювався оперативно-технічний контроль за термінами виконання

майже півтори тисячі контрольних документів,  (кількість яких у порівнянні з аналогічним періодом 2010 року зросла на 40%), з них  найбільшу кількість займають  листи  та  телефонограми.

З початку року  до райдержадміністрації надійшло 1374 документів з контрольними термінами виконання, з них:

розпоряджень ОДА- 100,

доручень голови ОДА- 72, в т.ч. 28 довгострокових,

листів- 620,

телефонограм- 582.

На постійному контролі знаходиться 34 розпорядження  (в минулому році 27) та 47 доручень (у минулому році 72 ) голови райдержадміністрації.

Проаналізувавши стан організації роботи з контрольними документами за 2011 рік можна констатувати, що терміни, визначені в документах органів влади вищого рівня, розпорядженнях та дорученнях голови райдержадміністрації в цілому не порушуються. Своєчасне інформування забезпечується на виконання вимог розпорядження голови райдержадміністрації від 03.10.11 р. № 340, яким передбачено надавати матеріали заступникам голови райдержадміністрації на погодження за 5 днів, а голові райдержадміністрації на підпис не пізніше як за 3 дні.

Останнім часом контрольні документи  найчастіше направляються для виконання у відділ житлово-комунального господарства ( тільки протягом ІУ кварталу надійшло 86 документів), управління економіки ( 51 документ), управління Держкомзему (41 документ), відділ організаційно-кадрової роботи райдержадміністрації (28 документів), тому  для  даних структурних підрозділів зростає відповідальність за недопущення порушень термінів виконання контрольних завдань та якість підготовки відповідей на контрольні документи.  В той же час мінімальну  кількість контрольних документів у ІУ кварталі 2011 року отримали відділ фізкультури та спорту ( 8 документів), архівний відділ та Вовчанська центральна районна лікарня (по 1 документу).

Відповідно до плану роботи відділу контролю апарату райдержадміністрації протягом 2011 року продовжувалась робота щодо надання методичної та практичної допомоги управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам райдержадміністрації (12 підрозділів), виконкомам сільських та селищних рад (14 виконкомам ) з питань організації роботи з контрольними документами.

Аналіз стану роботи з контрольними документами в структурних підрозділах райдержадміністрації ( при проведенні перевірок 2011 року) свідчить, що система контролю налагоджена в управлінні економіки, управлінні праці та соціального захисту населення, фінансовому управлінні. Характерними недоліками, які зустрічаються у ході перевірок є недотримання вимог Інструкції з діловодства при оформленні журналів та документів в частині встановлення конкретних термінів виконання  контрольних документів та внесення вихідних номерів для довгострокових документів до остаточного їх вирішення. Відділом контролю керівникам підрозділів направляються довідки про результати перевірок та надаються  конкретні рекомендації по усуненню  виявлених  недоліків. Про проведену роботу керівники підприємств інформують голову райдержадміністрації у встановлені у довідці терміни.

У зв'язку з великою кількістю контрольних документів відділом  контролю до управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації були направлені листи з проханням до 20.12.2011 року провести аналіз виконання розпорядчих документів та провести інвентаризацію  документів, завдання яких виконані у повному обсязі.

Відділ контролю вітає Вас з наступаючими святами та розраховує на підтримку та порозуміння для досягнення бажаного результату і своєчасного та якісного виконання документів.

 

Начальник відділу контролю

апарату райдержадміністрації                                                                 О.М.Лєбєдєва

 

 

 

На сайті

Сейчас 44 гостей онлайн

Президент України

Урядовий портал

Харківська державна адміністрація

Wediz.com!